HTML

Apa futkározik

Look down and see the road you're on as if you are on a marathon That's the spirit victory or die R.I.P. Lemmy

Friss topikok

  • pirosmate: Staminálódok, kérem szépen. Tegnap futottam 10 kilit, 1.00:38 lett. Pedig nem is néztem az órát, c... (2015.06.18. 10:33) Csigabiga fut
  • pirosmate: @lukacszoli: Még megy. :-D (2015.04.17. 14:07) Két év és négy hónap, letöltendő...
  • Szent Habakuk: Nagyon sajnálom, hogy ilyen árat fizettél azért, hogy írásoddal örömet okozz olvasóidnak! A felkés... (2012.11.18. 20:40) Never give up, never surrender!
  • Heavy: CSak az anonim alkeszek imáját v milyét tudom tanácsolni: "Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a ... (2012.09.13. 09:51) Vissza a startmezőre
  • pirosmate: @Gyűrött Papír: izé. szó, mi szó, kissé elment a kedvem a futástól is, meg a blogolástól is. Rövid... (2012.09.04. 09:26) Two more days to go

Kopaszodó, kövérkés, szemüveges családapa úgy érzi, hogy még tartogat számára valamit az élet.

2008.12.16. 14:59 pirosmate

Déja-vu 2009-re

Címkék: terv

Szánalmas, de nem nagyon kellett változtatnom a 2008-as fogadalmi szövegemen... Fogjuk rá, hogy ez inkább inspirál, mint letör. Alig javítottam valamit.

Híú, lusta, falánk, eltunyult disznó vagyok. Ha ez így marad, lassan úrrá lesz rajtam a stressz, a kiégettség és az önutálat. Ez az állapot visszahat a munkám során nyújtott teljesítményemre, veszélyezteti a családom békéjét. Bónuszként még az egészségemet is. Négy nagyszülőmből három infarktusban ment el, kettő cukorbeteg is volt. Az élő, felnött rokonságom zöme cukorbajos, és átesett már koszorúér-görcsön, vagy infarktuson. Apámat is beleértve.

Változtatnom kell az életmódomon, mégpedig sürgősen. Vissza kell nyernem a sportos, fitt formámat és az önbecsülésemet. Ennek módja a futás, egy sikeres maratonban kicsúcsosodva. Az idei évben viszonylag sokat futottam, teljesítettem egy maratont is. Gyengébb eredménnyel, mint vártam, ráadásul csúnyán szenvedve. Ennél sokkal több kell, mert sokkal többre vagyok képes. Rá tudok szánni az életemből heti három alkalmat, a finisben akár négyet is. Fiatalabb koromban többször is futottam maratont, az edzésmennyiség növelésével, az intenzitással és a tervezéssel nem törődtem. Futottam egy állandó tempót. Így is javultam évről évre kb. 30 percet, pusztán mennyiségi alapon. Az idén ugyan túlsúlyról indulok, de a mennyiség mellett minőségi javulás is lesz. Reálisnak látom a 4 óra 42 perces idei eredmény megjavítását. Ha betartom a versenytervet, már az idén meg lehetett volna a 4 óra 30 perc.

Mindezek alapján a célom a négyórás határ áttörése, egyenletes futótempóban, szétesős holtpont nélkül.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futkarozas.blog.hu/api/trackback/id/tr47826243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása