HTML

Apa futkározik

Look down and see the road you're on as if you are on a marathon That's the spirit victory or die R.I.P. Lemmy

Friss topikok

  • pirosmate: Staminálódok, kérem szépen. Tegnap futottam 10 kilit, 1.00:38 lett. Pedig nem is néztem az órát, c... (2015.06.18. 10:33) Csigabiga fut
  • pirosmate: @lukacszoli: Még megy. :-D (2015.04.17. 14:07) Két év és négy hónap, letöltendő...
  • Szent Habakuk: Nagyon sajnálom, hogy ilyen árat fizettél azért, hogy írásoddal örömet okozz olvasóidnak! A felkés... (2012.11.18. 20:40) Never give up, never surrender!
  • Heavy: CSak az anonim alkeszek imáját v milyét tudom tanácsolni: "Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a ... (2012.09.13. 09:51) Vissza a startmezőre
  • pirosmate: @Gyűrött Papír: izé. szó, mi szó, kissé elment a kedvem a futástól is, meg a blogolástól is. Rövid... (2012.09.04. 09:26) Two more days to go

Kopaszodó, kövérkés, szemüveges családapa úgy érzi, hogy még tartogat számára valamit az élet.

2015.04.17. 14:03 pirosmate

10k

Tegnap tíz kilit futottam. Pontosabban arra vetemedtem, hogy tíz kilit fussak. Igazából még nem kellett volna, egyszerűen nem tartok még ott. Őszintén szólva a vártnál sokkal nehezebben viselem a múltbéli teljesítmény és a jelen közötti szakadékot. Ráadásul hétvégn lesz a Vivicitta, amire eredetileg be akartam nevezni, de végül bölcsen nem tettem. És milyen jól tettem, hogy nem tettem. Nicht ugribugri, nur langsam spatzieren...

Tegnap a Szigetre mentem, ami a totális széttúrtsága és az egyre drámaibb tömeg miatt lassan elveszti a báját. Oké, hogy csütörtök este volt, oké, hogy itt a jó idő, meg hogy hétvégén nagy verseny lesz, de esküszöm, ennyi embert még nem láttam ott futni. Frankón azt gondoltam, hogy valami versenyt rendeznek. Három év alatt megtörtént az áttörés, mindenki, de tényleg mindenki fut Budapesten? Ezt jó volt látni, ugyanakkor másodpercenként éreztem magam lassú gecinek, ami viszont nagyon frusztráló volt. Eredetileg egy körre mentem, 6.30-ra célova, tempófutás végett. Órát és Endomondót is vittem, de egyiket se néztem, érzésre futottam. És az érzés a kör végén azt súgta a fülembe, há' hallod-e már, há' mér nem mész már még egyet?! Mindenki a Vivicittára edz itt, Te meg nem mész még egyet, há' mennyé már még egyet, Te puddingg! És mentem. Aalpvetően optimista voltam, nem éreztem gáznak a dolgot. Nos, de, gáz volt. Kb. a hatodik kilitől elsavasodtam, pedig a tempót is elengedtem a második körre. Nem mondom, hogy gyötrelem, de jól se esett. részletesen:

1.: 6:28

2.: 6:29

3.: 6:52 (árok-bokor)

4.: 6:37

5.: 6:57 (tömegnyomor)

6.: 6:57

7.: 6:53

8.: 6:57

9.: 6:34

10: 6:26

A végét megtoltam kicsit, addigra levonult a népgyűlés nagyja, lehetett haladni. Egyértelműen kijelenthető, az allóképességem egyelőre 6-7 kilire elegendő, síkon, nagy rohanás nélkül. Fontos körülményként megemlítendő, hogy rohadék meleg volt, kb. 28-29 fok, még este nyolckor is. Ekkora túlsúllyal komolyan megfingatott. Érdemes lesz majd megnézni egy újab tizes tesztet, hőség nélkül. Minden esetre még legalább két hétig maradunk 10 kili alatt, jobb a békesség.

Az óra GPS-e még mindíg nem frankó, pedig azt hittem, egy teljes reset segít. 10,05 kilit mért, míg az ájfón 10,21-et. Szar ez így, mert nem szeretnék mindig telót vinni magammal, új órára meg nincs pénzem.

Viszont kipróbáltam az új csukát: Saucony Grid Omni 12. Tulitarka, csúnya, de stabil. Jó kurva drága volt, harmincból éppen viszaadtak. Viszont utoljára ekkora súllyal Omni nyolcasban futottam, még mindíg megvan. Hagytam magam meggyőzni, miután végigpróbáltam az aktuális választékot lentről felfelé. Megvettem az Omnit jól, egy Phoenix helyett. Nem nyomott, nem tört, nem csúszkáltam benne, jó lesz ez.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futkarozas.blog.hu/api/trackback/id/tr657375848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása