HTML

Apa futkározik

Look down and see the road you're on as if you are on a marathon That's the spirit victory or die R.I.P. Lemmy

Friss topikok

  • pirosmate: Staminálódok, kérem szépen. Tegnap futottam 10 kilit, 1.00:38 lett. Pedig nem is néztem az órát, c... (2015.06.18. 10:33) Csigabiga fut
  • pirosmate: @lukacszoli: Még megy. :-D (2015.04.17. 14:07) Két év és négy hónap, letöltendő...
  • Szent Habakuk: Nagyon sajnálom, hogy ilyen árat fizettél azért, hogy írásoddal örömet okozz olvasóidnak! A felkés... (2012.11.18. 20:40) Never give up, never surrender!
  • Heavy: CSak az anonim alkeszek imáját v milyét tudom tanácsolni: "Uram, adj erőt, hogy megváltoztassam a ... (2012.09.13. 09:51) Vissza a startmezőre
  • pirosmate: @Gyűrött Papír: izé. szó, mi szó, kissé elment a kedvem a futástól is, meg a blogolástól is. Rövid... (2012.09.04. 09:26) Two more days to go

Kopaszodó, kövérkés, szemüveges családapa úgy érzi, hogy még tartogat számára valamit az élet.

2009.02.19. 10:08 pirosmate

Kehe

Két hete nem futottam. Elcseszett egy kripli vagyok, meg kell állapítanom. Egyik kórságból esek a másikba, gyakorlatilag egy hónapja van valami bajom. Kicsit fura, hogy gyakrabban vagyok beteg, amióta sportolok. Mitől lehet?

Nyilvánvalóan a globális felmelegedés az oka, meg az üvegházhatású gázok. Fingik a sok rohadt tehén, az. Pedig van ebben igazság. Gyerekkoromban, de még egy évtizeddel ezelőtt is hideg volt télen. Nem csontrepesztő, de egyenletes pár fok mínusz. Most meg? Öt-tíz fok, hetekig szakad az eső. Utána meg mínusz tizeniksz, hosszasan. Ilyen időben meg könnyen megfázol, vagy elkapsz ezt-azt a rapid módon gyarapodó kínálatból. Azért persze a lepukkant fizikum sem előnyös... Adu ászként meg a kölök hazahurcol az oviból mindent. Era többnyire nátha nélkül vészeli át a teleket, vagy ötször annyit betegeskedtem az elmúlt években, mint ő. Most hetek óta makacsul beteg ős is. Szóval valami máshogy van, mint régen volt. Már a nátha se a régi...

Node mi köze ennek a futáshoz? Kicsit távolról kell kezdenem. Hosszú ideje pollenallergiás vagyok. A parlagfű jóvoltából hónapokra bedugul az orrom, így szépen átszoktam a szájlégzésre. Futni már időtlen idők óta csak szájlégzéssel szoktam. Ez persze nem jó, de eddig még nem sikerül átkondícionálni magamat. Pici hőemelkedés és levertség még nem lenne akadály. Sőt: többször tapasztalatam a futás izzasztó, lázlohasztó és bacigyilkos hatását. Elmentem remegő influenzás lábakkal, harmatgyengén futni, és egy óra múlva sokkal jobban voltam. Valahogy úgy mehet, mint a szauna. Csak ezt nem ajánlják az orvosok... Viszont torokfájósan, hidegben és szájlégzéssel futni kész öngyi. Az elmúlt két hétből ha három tényleg beteg napom volt, tizenegyet a torokfájás húzott ki az edzésnaplóból. Tudom, mehettem volna terembe padra, vagy eliptikus szupermegoldásra, netán tekerni. Régebben rengeteget futottam teremben, hatékony edzés az is. Manapság azonban nem megy, valahogy viszolygok tőle. Még nem jöttem rá az undor okára.

No, nyavajgás over! Ma délután futok, ha eszkimó gyerekek potyognak is.

:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futkarozas.blog.hu/api/trackback/id/tr97952327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása